Op deze pagina geven we je antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen of wil je meer weten? Neem contact op of kom langs, dan helpen we je graag verder!
Hoe werkt het als ik langs wil komen de showroom?
Dit doen we 7 dagen in de week tussen 10:30 en 20:00 voornamelijk op afspraak. (ook op feestdagen)
Waarom op afspraak?
Een goed bed samenstellen vraagt om tijd en aandacht. We leggen de verschillende opties uit en samen met jou kijken we dan wat het best bij je past. Hierbij stellen we stap voor stap de gewenste set samen. Goed slapen is een serieuze aangelegenheid waarbij dat niet snel in 10 minuten te realiseren is. Het werken op afspraak heeft als bijkomend voordeel dat we ons helemaal aan jouw agenda aan kunnen passen. Op afspraak langskomen kan 7 dagen in de week tussen 10:30 en 20:00.
Zonder afspraak langskomen?
Dat kan natuurlijk ook, meestal zijn we er wel aan het werk namelijk. Op de vrijdag en zaterdag zijn we 100% zeker aanwezig. Op alle andere dagen in de week vaak ook wel maar het zou kunnen dat we dan ook bezorgingen ingepland hebben. Dus wil je zeker weten dat je terecht kunt dan is een afspraak wel het beste.
Je kunt in 3 termijnen betalen zonder BKR registratie of rente
In dit geval betaal je 1/3e bij bestellen, na 30 dagen het 2e deel en na 60 dagen het laatste. Zodra we je bestelling binnen hebben leveren we deze direct uit. Ongeacht of alle termijn al voldaan zijn.
Als je van deze optie gebruik wilt maken dan selecteer je tijdens het afrekenen IN3
Je kunt ook in 36 maanden afbetalen
Je bepaald zelf in hoeveel termijnen je wilt afbetalen, namelijk 12, 18, 24 of 36 maanden. Zodra we je bestelling compleet hebben leveren we deze direct aan je. Zo beschik je wel direct over een goed nieuw bed en kun je de betaling ervan verdelen over het gewenste aantal maanden.
Als je van deze optie gebruik wilt maken dan selecteer je tijdens het afrekenen SprayPay vervolgens kun je dan aangeven in hoeveel termijnen je wilt betalen en zie je het maandbedrag. Tussentijds aflossen is kosteloos mogelijk. Dus wil je er eerder vanaf dan ben je daar vrij in.
Bezorgen jullie ook?
Jazeker en bezorging in geheel Nederland en België is gratis. We hanteren geen minimale aankoopbedragen.
Monteren jullie ook?
We zijn grotendeels online retailer met landelijk dekking. Dit betekend dat we voor landelijke leveringen (enkele reis langer dan 30 minuten vanaf Sondel) externe bedrijven in moeten huren om de sets in slaapkamers te laten monteren. Hier zit in dat geval een meerprijs aan. Concreet betekend dit dat als we een complete set moeten laten monteren dit uitkomt op c.a. € 150,- euro.
Voor klanten in de zeer nabije omgeving van Sondel (30 minuten enkele reis rondom Sondel) geldt dit niet. Dit doen we namelijk zelf. In dat geval zit er natuurlijk geen meerprijs aan
Nemen jullie mijn oude bed/matras ook mee?
Dit hebben we niet in onze prijzen/marges berekend. In overleg met u kunnen we kijken op welke manier we dit eventueel voor u kunnen regelen.
Zijn jullie voordeliger dan andere winkels?
Als je de juiste zaken met elkaar vergelijkt qua specificaties dan is onze prijs-kwaliteitverhouding absoluut de moeite waard! Bij een bezoek aan onze showroom leggen we dit graag uit.
Waarom zijn jullie voordeliger?
Dat heeft te maken met het feit dat we in Sondel gevestigd zijn en niet op een dure meubelboulevard. Daar komt bij dat we een eenmanszaak zijn dus ook geen personeelskosten hebben. Doordat onze kosten lager zijn hoeven we deze ook niet door te berekenen in de vraagprijs.
Hoe zijn jullie op het idee gekomen om bedden te gaan verkopen?
Langzamerhand zijn we erin gerold. Wil je weten hoe dat gegaan is, klik dan hier
Hoe zit het met de garantie?
Op al onze producten zit fabrieksgarantie, hoelang dit precies is verschilt per fabrikant. Bij de specificaties hebben we dit per product aangegeven.
Hebben jullie alles op voorraad?
De meest verkochte goederen wel, boxspring sets en matrassen die we speciaal voor je moeten laten maken natuurlijk niet. Wil je weten wat de precieze levertijd is dan kun je het best even bellen of mailen 06-25537769 [email protected]
Kan ik in de showroom alles bekijken?
Alles wat we verkopen hebben we in de winkel staan zodat je het kunt bekijken en mag ervaren hoe het ligt..
Mag ik een matras thuis uitproberen?
Als een matras niet bevalt dan zoeken we natuurlijk naar een passende oplossing. Echter bieden we dit niet standaard aan. Winkels die dit wel aanbieden verkopen de retour gekomen (dus gebruikte) matrassen vaak weer als nieuw en daar houden we niet van!
We geven al onze klanten dermate passend advies dat het tot op heden zelden voorgekomen is dat een matras niet bevalt.
Valt er over de prijs te onderhandelen?
Al onze bedden en matrassen zijn scherp geprijsd maar in sommige gevallen kunnen we daar nog iets aan doen. Als je wilt weten wat dan nodigen we je uit om langs te komen in de winkel.
Ik wil graag op een avond of zondag langskomen kan dat?
Ja natuurlijk kan dat, dit doen we echter wel op afspraak dus neem gerust contact met ons op!
Kan ik bij jullie pinnen?
Ja graag zelfs! We hebben een mobiele pin dus dat kan ook bij aflevering! Mits in de nabije omgeving uiteraard.
Waar moet ik op letten als ik een matras uitzoek?
Er zijn een aantal factoren waar je op moet letten, je lichaamsgewicht, wat voor type bedebodem gebruik je, hou je van stevig of soepel, hoeveel wil je er aan uitgeven enzovoort, door op deze link te klikken kom je bij een uitgebreide uitleg hierover….
Bij een bezoek aan de winkel leggen we dit trouwens ook graag uit!
Wat is binnenvering
Dit leggen we onderaan de pagina in de volgende link aan je uit op deze link te klikken
Wat is pocketvering
Dit leggen we onderaan de pagina in de volgende link aan je uit op deze link te klikken
Wat is koudschuim
Dit leggen we onderaan de pagina in de volgende link aan je uit op deze link te klikken
Wat is traagschuim
Dit leggen we onderaan de pagina in de volgende link aan je uit op deze link te klikken
Wat betekend SG/HR waarde?
Dit leggen we onderaan de pagina in de volgende link aan je uit op deze link te klikken
20. LGA keurmerk wat is dat?
Dit is een Duits keurmerk wat in dit geval betekend dat het schuimproduct van goede kwaliteit is en vrij van chemicaliën is wat beter is voor het milieu maar ook voor je gezondheid. Deze matrassen stinken ook niet als je ze uit de verpakking haalt.
95% van al onze matrassen en boxspring sets hebben dit keurmerk!
21. Ik heb een klacht waar kan ik deze melden?
Door langs te komen of contact met ons op te nemen. Dan kijken we samen hoe we het op kunnen lossen!
22. Hoe lang gaat een matras mee?
Dit is afhankelijk van de afweging die je bij aankoop maakt. Zo is het belangrijk dat je een matras koopt wat bij je past maar ook wat je hier zelf van verwacht.
Met matrassen die we aanbieden met een verkoopprijs van € 215,- of hoger zit je over het algemeen voor vele jaren goed maar we blijven benadrukken dat dit afhangt van de wijze van onderhoud en of het een passende keuze is.
Voor advies op maat hebben we dan ook het liefst dat je langskomt, liever meer lezen? Klik hier voor uitgebreide informatie over de matraskeuze en een overzicht van al onze matrassen.
23. Wat is een boxspring?
Dit is een bedbodem en matras ineen, dit betekend dat de bodem dus ook aan de zijkanten mee moet veren als zijnde een matras. Een boxspring geeft het matras op alle plekken evenveel tegendruk waardoor een een samenwerking met de bovenliggende matrassen ontstaat. Klik hier voor uitgebreide informatie
24. Ik heb een boxspring welk matras past daar op?
Al onze matrassen zijn geschikt voor gebruik op een boxspring, het enige wat je dus hoeft te doen is een matras uitzoeken wat het best bij je past. We helpen je graag in de showroom maar je kunt op deze pagina ook al het een en ander lezen.
25. Kan ik jullie matrassen omdraaien
Ja al onze matrassen zijn zo opgebouwd dat je deze ook aan alle kanten kunt beslapen.
26. Hoe zit het met de betaling?
Bij online verkopen via onze webshop 100% vooraf via Ideal of bankoverschrijving. Of in 90 dagen in drie termijnen via IN3, zonder BKR registratie of rente.
Kom je bij ons in de showroom en woon je in de nabije omgeving dan vragen we een aanbetaling vooraf en komt de rest bij levering. Dat kan dan bij voorkeur middels pin maar desgewenst ook contant.
Dit gaat trouwens altijd in overleg met de klant dus als je er andere ideeën over hebt of wilt weten wat we met je af kunnen spreken dan kun je langskomen of contact met ons opnemen.